کتابخانه شهید علم الهدی فولادشهر

وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان

کتابخانه شهید علم الهدی فولادشهر

وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان

کتابخانه شهید علم الهدی فولادشهر
این وبلاگ در بردارنده فعالیتهای کتابخانه عمومی شهید علم الهدی فولادشهر می باشد.
تلفن تماس:03152643137
ادرس: فولادشهر - محله ب4- خیابان وصال شمالی - جنب مسجد امام محمد باقر (ع)
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

۷۶ مطلب توسط «مرضیه باقری» ثبت شده است

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹ ق.ظ

بازگشایی کتابخانه های عمومی از 6 خرداد

 

بازگشایی کتابخانه‌های عمومی در استان اصفهان از ۶ خرداد ماه
.
🔰 کتابخانه‌های عمومی علاوه بر شهرهای با وضعیت زرد و آبی (از نظر شیوع کرونا)، در شهر‌های نارنجی جهت امانت منابع کتابخانه‌ای و سایر خدمات مراجعه محور مانند ثبت نام و تمدید عضویت از ۶ خرداد ماه دایر خواهند بود.

🔺️فقط شیفت صبح از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴
📍پنجشنبه ها ۸ الی ۱۳:۳۰

🔰کتابخانه‌های عمومی، کماکان در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی جهت امانت منابع کتابخانه‌ای و سایر خدمات حضوری دایر می‌باشند.
.

🔰گفتنی است سالن های مطالعه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی (از نظر شیوع کرونا) تعطیل بوده و در شهرهای زرد و آبی به ترتیب با ۳۰ % و ۵۰% ظرفیت دایر خواهند بود.
.
🔰فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی کتابخانه‌های عمومی از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، جلسات مطالعاتی، معرفی کتاب و ... در بستر فضای مجازی تداوم خواهد داشت.
.
.
#نهاد_کتابخانه‌_های_عمومی_کشور
#کتابخانه_های_عمومی_استان_اصفهان
#کتابخانه_های_عمومی
#بازگشایی_کتابخانه_های_عمومی
#امانت_منابع_کتابخانه_ای
#کتابخانه_شهید_علم_الهدی_فولادشهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۳۹
مرضیه باقری
يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ

برگزاری مسابقه کتابخوانی رفیق خوشبخت ما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ دی ۹۹ ، ۱۵:۱۰
مرضیه باقری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۴۵
مرضیه باقری
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ

شهدای راه سلامت مردم ایران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۴۰
مرضیه باقری

                                                                             

 

                                                              بسم الله الرحمن الرحیم

از قرآن می گویم از کلماتش، کلماتی که به یکایکش ایمان داریم و بر ایمانمان ایستاده ایم تا آخرین لحظه و تا آخرین قطره خون، و برای همین قرآن است که می جنگیم تا پایدار بماند که پایدار می ماند که ضامنش و حافظش خداست. و اما بعد، حالا که ملزم به نوشتن وصیتم شده ام می خواهم چند جمله ای از راهم بگویم و از ارزشی که برای آن قائلم . شاید این سخن موقعی موثرتر واقع خواهد شود که از دهان کسی که تا شهادت فاصله ای ندارد شنیده شود.

از جهاد می گویم از جهادی اسلامی که برهمه ما واجب شده است و می بایست برحسب وسعت و ظرفیتی که داریم برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی مان کوشش نماییم به امید اینکه انقلابمان طلیعه ای باشد برای حاکم شدن عدل الله بر تمام جهان و برچیده شدن بساط تمام طاغوتیان زمان . من وظیفه خودم می دانم که در جهاد مسلحانه بر غلیه کفار شرکت نمایم تا از انقلاب، از اسلام و از قرآن و ناموس ملی دفاع کنم و این کار واجب است بر هر جوان این سرزمین، تا نشان دهد که فرزند خلف این ملت است.

اما فراموش نکنیم که این جهاد تنها در بعد مسلحانه نیست و در ابعاد دیگر نیز همه اقشار ملت باید جهاد خود را شروع کنند تا دسیسه ابرقدرتها عقیم بماند. جهادیک روستایی کشت و کار است و جهاد یک کارگر و یک کاسب، زحمات بیشتر کشیدن است و جهاد یک مادر صبر و دعا. آری باید با همه کوشش و مجاهدتها به یک جنگ تمام عیار بر علیه تمامی کفار و ظالمان عالم دست زد و در این راه مطمئن بود که مردم غیور سختی ها را تحمل کرده و تا پیروزی حق بر باطل از پای نخواهند نشست که حق ماندنی است و پیروز.

برادران و خواهران جنگ ایران و عراق جنگ ایدئولوژی متضاد است. جنگ دو ایده و در طول تاریخ با هم ستیز کرده اند. جنگ حسین و یزید است که اینک کربلایی دیگر و محرمی دیگر تکرار می شود. حسین زمان را می بینیم که بر علیه یزیدیان و صدامیان زمان شورش می کند و کاخ ستم آنان را به لرزه در می آورد. آری رهبر مسلمانان جهان را می گویم که مصمم است با یاری الله و پشتوانه ملت رزمنده جهاد آزادیبخش را بر علیه رژیم کافر عراق تا سقوط کامل آنان ادامه دهد. نیت ما هم باید این باشد که جنگ تا آزادی ملت مسلمان عراق به درازا بکشد و ما هم با این عزم به جنگ آمده ایم و مطمئن هستیم که ملت عراق نان و خرما بدست در دروازه بغداد و کربلا منتظر رسیدن برادران ایرانی هستند. برادران و خواهران پیام من این است که به فکر رزمندگان باشید و به فکر کسانیکه ممکن است از معنویت به دور باشند ، با آنان از قرآن بگویید و از اسلام، و این مفاهیم را به آنان نشان دهید خواهید دید که اگر اسلام درست عرضه شود کسی نمی ماند که به اسلام نگرود.

یاد و خاطره 2700 شهید پزشک دفاع مقدس را گزامی می داریم و راهشان پر رهرو باد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۳۵
مرضیه باقری
چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ق.ظ

به پویش اقتراح ماسک بپیوندید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۲۵
مرضیه باقری
چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹ ق.ظ

مسابقه کتابخوانی فرازهای فروزان

 مسابقه کتابخوانی «فرازهای فروزان» با موضوع خطابه‌ای از پیامبر اسلام(ص) که علی(ع) را مولای مسلمانان معرفی می‌کند به مناسبت عید غدیر خم برگزار می‌شود.
 
پیامبر اسلام(ص) این خطبه را در 18 ذی‌الحجه هنگام بازگشت از حجة‌الوداع در منطقه‌ای بنام غدیر خم بعد از نزول آیه 67 سوره مائده بیان کرده است.
 
علاقه‌مندان از 18 مرداد الی 18 شهریور سال جاری برای شرکت در این مسابقه فرصت دارند و زمان قرعه‌کشی مسابقه نیز 13 آبان، همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند به آدرس اینترنتی www.samakpl.ir و www.ghadiresf.com  مراجعه کنند.
 
به نفر اول این مسابقه 2 میلیون تومان، نفر دوم 1 میلیون تومان و نفر سوم 500 هزار تومان اهدا خواهد شد و همچنین 6 کارت هدیه 200 هزار تومانی و 109 عدد بن خرید کتاب بین شرکت‌کنندگان در مسابقه توزیع می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۵۹
مرضیه باقری
دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۷ ق.ظ

کتابخوان مرداد ماه99

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۲۷
مرضیه باقری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۵۰
مرضیه باقری
يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۸ ب.ظ

معرفی کتاب گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر

گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر

نویسنده: محمد باقر انصاری  انتشارات دلیل ما

 

آنچه در این کتاب می خوانید:
این کتاب، با زبانی ساده و روان و در عین حال دقیق و مستند، به شرح مرحله به مرحله ی واقعه ی غدیر،‍‍‍‍  پرداخته و آن را از آغاز اعلان عمومی برای انجام مناسک حج تا حرکت از مدینه به سوی مکه و وقایع مربوط به آن ادامه داده و سس به صورت مفصل تر، وقایع مربوط به غدیر خم و ایراد خطبه ی پیامبر صلی الله علیه و آله و اهمیت و عظمت و خطوط اصلی این خطبه (هم چون: ابلاغ دستور حق، معرفی 12 امام، کامل شدن دین خدا و مانند آن را ) مطرح نموده است.

در نهایت، اتفاقات بعد از این سخنرانی و واقعه ی عظیم را از قبیل: تبریک و تهنیت به علی علیه السلام با عنوان امیر المؤمنین، دادن عمامه ی سحاب به ایشان، حضور جبرئیل علیه السلام در غدیر و دیگر رخ دادهای مربوط به آن، با دقت یک تاریخ نگار ریز بین و با زیبایی نویسنده ای چیره دست، بیان می کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۸
مرضیه باقری